Wil je deel uitmaken van een dynamisch en groeiende onderneming ? Ben je klantgericht en heb je zin om een HR-beleid uit te bouwen? Kom ons team op korte termijn vervoegen.

SOMTP Belgium (40 medewerkers) is de exclusieve verdeler van LIEBHERR materieel voor grondverzet- en overslagmachines. SOMTP Belgium biedt complete en geïntegreerde oplossingen, waaronder de distributie van machines, onderhoud, herstelling en verkoop van reserveonderdelen. Onze onderneming heeft 2 operationele vestigingen in België : Namen en Gent. 

 

Om onze groei te ondersteunen zijn we op zoek naar een:

HR Business Partner (m/v/x)

 

Opdracht

U rapporteert aan de Managing Director en in samenwerking met de HR Director van de Groep beheert u alle HR-opdrachten voor de twee sites.

Met het oog op processen van continue verbetering en de kwaliteit van het sociale klimaat bent u het eerste HR-aanspreekpunt voor afdelingsverantwoordelijken en medewerkers.

 

Functie

  • U implementeert de HR-groepsstrategie binnen de Belgische entiteit in samenwerking met de support teams in Frankrijk.
  • U coördineert alle HR-activiteiten op het gebied van rekrutering, personeelsadministratie, onboarding, payroll, compensation & benefits, ontwikkeling & opleiding, beoordelingsgesprekken, variabele payroll elementen, beheer van arbeidsongevallen en gezondheid op het werk in samenwerking met Mensura, enz.
  • Voor alle HR-aangelegenheden adviseert en ondersteunt u managers bij hun strategische HR-beslissingen (aanwerving, ontslag, beoordelingsgesprekken, promotie, geschillen, werktijden, enz.) en hen helpen de HR-variabele te integreren.
  •  U geeft professioneel, klantgericht en menselijk HR advies en gezondheid op het werk aan werknemers (arbeidsrecht, opleiding, aanwerving, loonbaanbegeleiding, beloning, enz).
  • U beheert het volledige wervings- en opleidingsproces.
  • U coördineert diverse HR-projecten voor de optimalisatie van het menselijk kapitaal om de veranderingsprocessen binnen de hele organisatie actief te ondersteunen.
  • U identificeert HR verbeterpunten en werkt mee aan het opstellen van verschillende actieplannen, die je samen met de HR support afdelingen in Frankrijk bewaakt.
  • U beheert de HR budgetten.
  • U zorgt ervoor dat de maandelijkse, driemaandelijkse en jaarlijkse rapportages volledig, consistent en op tijd zijn.
  • U bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van het sociale klimaat.  

Profiel en competenties

  • U bezit een masterdiploma of gelijkwaardige ervaring met een juridische, sociale of management focus. 
  • U hebt minimaal 5 jaar relevante HR-ervaring in een HR-rol.
  • U hebt een grondige kennis van sociale wetgeving en arbeidsrecht.
  • U hebt een goede kennis van de arbeidsmarkt en meer bepaald Business To Product, Dienst na Verkoop (SAV).
  • U kan vlot communiceren in het FR/NL/EN en met diplomatie terwijl u voldoende empathie toont.  
  • U hebt zin voor initiatief, u bent pragmatisch en proactief. U bent in staat om complexe problemen te beheren en op te lossen.
  • U bent stressbestendig, assertief en autonoom.
  • U werkt integer, discreet en resultaatgericht.
  • U werkt nauwkeurig en respecteert de geldende procedures, terwijl u enthousiast bijdraagt aan de verandering en ontwikkeling van de onderneming.
  • U bent tweetalig, Frans en Nederlands, en bereid om uw tijd tussen de 2 verschillende sites van het bedrijf te verdelen (één dag per week in Gent, anderen dagen in Namen).


Ons voorstel

  • Een aangename werkomgeving waarbij de menselijke factor centraal staat.
  • Een deeltijds contract van onbepaalde duur (3/5 of 4/5).
  • Deel uitmaken van een dynamisch team in volle transformatie. 
  • Een aantrekkelijk salarispakket in overeenstemming met uw vaardigheden en ervaring, aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, eco cheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, onkostenvergoeding).
  • Een bedrijfswagen, laptop en smartphone.

Geïnteresseerd ?

Stuur je motivatie met een gedetailleerd CV per email naar Sonja Gillard, HR ad interim : s.gillard@somtp.be


BEGINNEN AAN EEN AMBITIEUZE MENSELIJKE ERVARING

Onderhoud van machines voor bouw, industrie en recycling is een waardevol beroep: teamwerk, verantwoordelijkheid, streven naar kwaliteit van de dienstverlening, innovatie. Dit beroep maakt de ontwikkeling van know-how op het gebied van nieuwe uitrustingstechnologieën mogelijk. En, het vereist een aantal intermenselijke vaardigheden: gemak in communicatie, zelfstandigheid, glimlach en goed humeur. SOMTP België vervoegen is een unieke ervaring die de deuren opent naar een lonende professionele toekomst, met reële carrièremogelijkheden.

We zoeken tegenwoordig Technieker Buitendienst Liebherr 

Na een intensieve interne opleiding word je binnen je regio ingezet als een volwaardige buitentechnieker en voer je zelfstandig interventies uit bij de klanten.
De interventies bestaan hoofdzakelijk uit onderhoud, herstellingen en/of diagnose van LIEBHERR grondverzet- en overslagmachines.


een menselijk familiaal avontuur

In 1969 werd SOMTP opgericht

De geschiedenis van de AVLO-groep begint en 1969 rencontré de oprichting van het bedrijf SOMTP porte Michel en Anny Bassaïstéguy. SOMTP biedt Liebherr grondverzetmachines aan aannemers in de regio 'Centre de France'

In 1997 overname van SOMTP

Sylvain en Guillaume Bassaïstéguy namen de activiteit plus en 1997 en versnelden de ontwikkeling van het familiebedrijf rond twee sterke waarden: klantenservice en teamspirit.

In 1999 werd M-LOC opgericht

Om een compleet dienstenaanbod te bieden en op te vallen op de bouwmarkt, creëren Sylvain en Guillaume BASSAISTEGUY een activiteit die zich toelegt op het verhuren van materieel.

Van 1999 tot nu een sterk territoriaal netwerk

De groep zet zijn economische ontwikkeling verder en vertrouwt op medewerkers met een passie voor hun vak om kwaliteit en lokale service te bieden aan zijn klanten.

Onze afspraken

SOMTP positioneert zich als specialist in de verkoop van bouw- en industriële apparatuur en biedt een scala aan producten en diensten op maat van uw wensen.

Verzekeren van een lokale service aan onze klanten

Een sterk territoriaal netwerk dankzij een netwerk van 18 vestigingen in België en Frankrijk om zo dicht mogelijk bij de klanten en hun sites te zijn.

Een team van vrouwen en mannen, opgeleid en gepassioneerd door hun vak

We richten onze klantenservice beleid op twee elementen: mensen en diensten; Het onderhoud van openbare werken vereist de voortdurende ontwikkeling van vaardigheden met betrekking tot nieuwe technologieën en technische aspecten van apparatuur. Ons team van technici beheerst alle bijhorende savoir-faire en zorgt voor een snelle interventie op uw werven in onze werkplaatsen

Spontane sollicitatie

De AVLO-groep is al meer dan 50 jaar vooral een verhaal van familiale menselijkheid . In het hart van de AVLO-groep zijn er vrouwen en mannen met een passie voor hun beroep, solide partnerschappen met hoogwaardige fabrikanten van apparatuur en een vertrouwensrelatie met onze klanten en onze medewerkers.